Usługi

Biuro Rachunkowe Księgowość Szkolenia Ubezpieczenia oferuje pełen zakres usług księgowych i rachunkowych dla przedsiębiorstw.

Oferujemy m.in.:

  • prowadzenie ksiąg handlowych (tzw. pełna księgowość),
  • prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów (tzw. uproszczona księgowość),
  • sporządzanie deklaracji CIT, PIT i VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego,
  • opracowanie okresowych sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie rozliczeń rocznych,
  • prowadzenie kadr i płac,
  • doradztwo w zakresie rachunkowości,

Na indywidualne zlecenie Klientów, prowadzimy również niestandardowe projekty księgowe np. rozliczanie dotacji unijnych, wyprowadzanie zaległości księgowych.

Realizujemy kompleksową obsługą urzędową, obejmującą wszelkie czynności niezbędne w prowadzeniu działalności gospodarczej, w tym m.in.:

  • pomoc przy rejestracji podmiotów gospodarczych,
  • aktualizacja danych,
  • uzyskanie numerów REGON, NIP, VAT,
  • pomoc przy wyborze formy opodatkowania działalności,
  • sporządzanie urzędowych pism, wniosków, zaświadczeń oraz deklaracji.

Reprezentujemy swoich Klientów przed Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych podczas kontroli.

Script logo