Usługi
Biuro Rachunkowe Księgowość Szkolenia Ubezpieczenia oferuje pełen zakres usług księgowych i rachunkowych dla przedsiębiorstw.
Oferujemy m.in.:
- prowadzenie ksiąg handlowych (tzw. pełna księgowość),
- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów (tzw. uproszczona księgowość),
- sporządzanie deklaracji CIT, PIT i VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego,
- opracowanie okresowych sprawozdań finansowych,
- sporządzanie rozliczeń rocznych,
- prowadzenie kadr i płac,
- doradztwo w zakresie rachunkowości,
Na indywidualne zlecenie Klientów, prowadzimy również niestandardowe projekty księgowe np. rozliczanie dotacji unijnych, wyprowadzanie zaległości księgowych.
Realizujemy kompleksową obsługą urzędową, obejmującą wszelkie czynności niezbędne w prowadzeniu działalności gospodarczej, w tym m.in.:
- pomoc przy rejestracji podmiotów gospodarczych,
- aktualizacja danych,
- uzyskanie numerów REGON, NIP, VAT,
- pomoc przy wyborze formy opodatkowania działalności,
- sporządzanie urzędowych pism, wniosków, zaświadczeń oraz deklaracji.
Reprezentujemy swoich Klientów przed Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych podczas kontroli.